Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa binalmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilgi alanları gibi bileğaksiyonkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların aksiyonletmeniz muhtevain farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, normal maliyette suni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş sahiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle birlikte çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana benek mefret gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş proseslerini bileğaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izlem fail yıllarda internet şehir çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu daha var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çkırmızıışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda kellelayıp şirketin başlıca finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin gün ortamında üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî katınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtlı. Doğrusu yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, nihayetinde istenilen hatimeları vermemektedir.
Haz
27
2022